Vad sysslar våra ledare med och hur gör dom

Brexit: Kansler Merkel varnar Storbritaniens för omfattningen  av samtal med EU 
 
 
Tyska ministrar applåderade Merkels anmärkningar om Brexit 
 
 
 

Den Tyska kanslern Angela Merkel säger att några Brittiska människor har illusioner om hur Britterna diskuterar den framtd som Storbritanien med EU.
 
 
Mina kommentarer:
Jag har hela tiden varit en anhängare av Angela Merkel, men efter hennes uttalande nu med media så börjar jag verkligen undra vad det är som hon menar.
 
Hon kanske skulle återvända till "sandlådan" och hålla sina betänkligheter inom den sfären.
Det är självklart så att alla de 27 ledarna i EU inte kan ha exakt samma uppfattning om allt och det är nog ingen som begär detta heller.
 
Men jag tycker att även hon borde hålla sitt tyckande inom sin egen krets i stället för att gå ut i media som nu.
 
Jag börjar faktiskt undra hur det gåpr till närr dessa mönniskor diskuterar vår säkerhet och mycket mer?

Kommentera här: