Efterträdare; Nu kanske till Lotta på Liseberg

Vi har ju fått genomlida ett antal försök att hitta en efterträdare till Lasse Berghagen i programmet Allsång på Skansen.
 
Jag säger genomlida och jag menar verkligen det efter att ha stått ut med Anders Lundin som inte kunde sjunga, Måns Zelmerlöv som säkert ville men inte bådde ända fram och så Petra Marklund som tyvärr inte nådde någonstans. Nu har vi ju haft Sanna Nielsen som jag tycker har vuxit rktigt ordentligt i sin roll som allsångsledare.
 
Nu tycker jag att det är färdigletat efter en ersättare till den oförglömmlege Lasse Berghagen. Sverige är inte ett land som härbärggerar en mängd programledare med stil och karaktär så låt oss nu behålla Sanna för att låta henne växa ytterligare.
 
 
Sanna Nielsen
 
Nu är det väl SVT som har sista ordet i detta fall så man kan väl vänta sig vad som helst.
 
 
Lotta Engberg
 
Det har ju ryktats om att "Lotta på Liseberg" skall få en ny ledare. Jag bävar inför bara tanken, var skall man hitta någon som kan ta över efter henne?
 
Visserligen är inte SVT inblandade i detta så man kanske inte behöver befara det värsta, men tillgångenn är ju väldigt begränsad. Inte nog med det det vill ju till att båda parter vill samma sak, vilket inte gör saken lättare.
 
Nu får vi väl inse det faktum att Lotta varit programledare väldigt länge, och tyvärr så är det ju så att lusten slutligen minskar att vara programledare. Men var skall man hitta någon som kan ersätta Lotta?
 

Kommentera här: