Det nya modet; Vitare tänder i Morgonstudion

Att göra sina tänder vitare tycks ha blivit en ny modesak bland kvinnorna
 
Andre Pops nya medarbetare i Morgonstudion, Karin Magnusson,  är uppenbarligen en av dem som fallt för frestelsen att göra sina tänder vitare.
På något annat sätt kan jag inte förlara hennes nuvarande utseende. När jag jämför hur Pops tänder ser ut i TV så tycker jag det är en stor skillnaad när man serKarin Magnussons tänder i bild, de blir på något sätt självlysande och det ser helt onaturligt ut vilket förmodligen inte alls var avsikten.
 
Denna morgon har jag försökt att ta ett foto på Karins ansikte i studion, men det ser ut som om fotografen observerat det här med hennes vita tänder så några närbilderr på henne har man uppenbarligen undvikit, men närbilder på övriga medverkande fins det gott om.
 
Det ser också ut som om hon försöker håll munnen stängd så man inte skall se hennes vita tänder.
 
Nu är klockan halv nio så nu orkar jag helt enkelt inte leta efter sm märbild av henne.

Kommentera här: