Har du visat ditt rätta "jag" nu Ebba Buch Thor?

Har vi fått ett nytt Nazistiskt parti nu?
 
 
 
 
 
 Tänk att vi någonsin skulle få se dessa människor i samband med Kristdemokraterna och Ebba Buch Thor.
 
 
Kommer alla Krisdemokrater att ropa Heil Hitler i fortsåttningen? Att nu KD talat om att de vill samarbeta med  Sverigedemokraterna är det mest förvånande jag hört i Sensk politik på många många år.
 
Jag har under alla år inbillat mig att KD hade ett stort samband med Kristenheten i Sverige, men nu när KD har allierat sig med Sverigedemokraterna har allt detta ställts på huvudet inte enbart för mig utan troligen massor av Svenskar.
 
Jag säller mig frågan hur KD kan säga något som att närma sig SD med tanke på deras förförliga bakgrund?
 
Kan det verkligen vara så illa att vi fått en ny skalfläck i det Svenska politiska livet?

Kommentera här: