Bra och mindre bra i Riksdagsvalet

Den här mycket långa perioden när partierna som jag tycker anvönt sig av både bra och dåliha  argument för att tjäna det egna partiet eller möjligen för att komma fram till en lösning av frågan.
 
Jag vill  här nämna några personer som jag tycker:
 
  • Först vill jsg nämns talmannen,Andreas Norlén, vars arbete jag tycker har varit nycket tiffötlitligt och uttryckligat.
  • Den andre jag vill nämna på den positiva sidan är Stefan Löfven som med sitt lugn och saklighet lycats medverka tll att vi slutligen fick en möjlig kandidat att rösta på.
  • Jag kan heller inte undvika att nämna Jonas Sjöstedt sm jag tycker utfört ett mycet bra arbete i den situation son han befunnit sig i.
Resten av politikerna som deltagit i arbetet har jag tyvärrminget positivt att säga utan där har det varit samma tomgång, minst, som vanligt.
Att varaen av förlorarna är uppenbarligeb inte enkelt, men det skänker mycket oro bland oss väljare.

Kommentera här: