Annie Lööf i utfrågningen

Nu var det dags för oss att få vea lite mer om Centerpartiet och dess ordförande.
 
Det jag befarade skedde inte. Inga "ordning och reda" och inte mycket av kritik mot de andra partierna heller.
 
Det jag undrar så här efteråt är den verkliga platsen i den Svenska politiken för Centerpartiet. jag kan inte i dag se att de har någon egen plats. Deras gamla plats i bondesamhällets är utraderad för väldigt många år sedan.
 
Därefter har man försökt hitta den ena platsen i demokratins Sverige efter den andra.
 
Centerpartiet är långt ifrån ett enfrågeparti, i stället är man inne och letar i en mängd olika områden som man långt ifrån är ensamma om så min fråga är: finns det verkligen en plats för Centerpartiet i den Svenska politiken?
 
 
Jag ser detta som mycket tveksamt.

Kommentera här: